Biežāk uzdotie jautājumi

KAS IR ORDER & COLLECT PAKALPOJUMS?

Tā ir e-platforma, kur pirms lidojuma pasažieriem ir iespēja izvēlēties produktus no ATU Duty Free veikaliem. Katram pasažierim ir iespēja pasūtīt iecienītas preces no mājaslapas un izņemt/apmaksāt tās lidostā tieši pirms lidojuma.

KĀ TAS STRĀDĀ?

Pārskatot e-katalogu, klients var izvēlēties un pasūtīt sev nepieciešamus produktus, saņemot un apmaksājot pirkumu izlidošanas dienā lidostas ATU Duty Free veikalā. Šis pakalpojums palīdz padarīt jūsu iepirkšanās pieredzi lidostā patīkamāku un bez steigas.

CIK ILGI PIRMS LIDOJUMA IR JĀIZVĒLAS PRODUKTI MĀJASLAPĀ?

Lai saņemtu pirkumu lidostas Main Duty Free veikalā, pasūtījumu nepieciešams izveidot 24 stundas pirms izlidošanas un 48 stundas pirms izlidošanas no VIP termināļa. Šajā laika posmā tiks nodrošināta jūsu pasūtījuma kvalitatīva izpilde.

LAI IZMANTOTU ŠO PAKALPOJUMU IR NEPIECIEŠAMA IEKĀPŠANAS KARTE?

Jā, lai izmantotu Order & Collect pakalpojumu ir nepieciešama iekāpšanas karte. Šī unikāla iepirkšanas iespēja ir pieejama tikai lidostas “Rīga” pasažieriem.

JA ES AIZMIRSU IZŅEMT PASŪTĪTAS PRECES VEIKALĀ, VAI ES VARU TO IZDARĪT VĒLĀK?

Diemžēl nē. Pasūtīta prece ir jāizņem un jāapmaksā izlidošanas dienā. Taču, ja vēlaties apmaksātu pirkumu saņemt citā dienā, var izmantot kādu no piegādes veidiem, kuri ir pieejami EU galamērķu pasažieriem: Shop & Collect vai Omniva.

VAI PASTĀV IEROBEŽOJUMI PRODUKTU DAUDZUMIEM, KO ES VARU PASŪTĪT?

Jā, pastāv daudzuma ierobežojumi saskaņā ar tās valsts noteikumiem, uz kuru jūs ceļojat. Ir svarīgi pārbaudīt šos ierobežojumus, lai nodrošinātu atbilstību vietējiem likumiem.

Izvēlne