TIEŠSAISTES PLATFORMAS LIETOŠANAS VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI

TIEŠSAISTES PLATFORMAS LIETOŠANAS VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI

  1. Šie vispārīgie noteikumi (turpmāk – Vispārīgie noteikumi) regulē darījuma attiecības starp AS “Riga Airport Commercial Development”, reģistrācijas numurs 40103345497, juridiskā adrese: “Lidosta “Rīga” 10/1”, Lidosta “Rīga”, Mārupes pagasts, Mārupes novads, LV-1053, Latvija, e-pasts: ATURIXCustomerservice@atu.com.tr (turpmāk tekstā - RACD) un jums, kā mūsu tiešsaistes platformā https://atudutyfree.com/ (turpmāk tekstā – Tiešsaistes platforma) piedāvātā Order & Collect pakalpojuma lietotāju (turpmāk tekstā - Lietotājs).
  2. Tiešsaistes platforma ļauj Lietotājam izvēlēties Preces pirms lidojuma un paātrināt pirkuma līguma noslēgšanas procesu, veicot norēķinus un saņemot Preces Starptautiskās lidosta “Rīga” beznodokļu iepirkšanās zonā.
  3. Vispārīgie noteikumi

  4. RACD nodrošina Lietotājam iespēju veikt turpmāko kategoriju preču iepriekšēju pasūtīšanu: smaržas, skaistumkopšanas produkti, kosmētika, aksesuāri, rotaļlietas, pārtika, dzērieni, nacionālie produkti un citas preces (turpmāk – Preces) un to saņemšanu Starptautiskajā lidosta “Rīga” ATU Duty Free centrālajā tirdzniecības vietā vai VIP Store, atbilstoši šiem Vispārīgajiem noteikumiem.
  5. Lietotājs veic Preču iepriekšēju pasūtīšanu, aizpildot attiecīgu iepriekšējās pasūtīšanas formu Tiešsaistes platformā. Veicot iepriekšēju pasūtīšanu, Lietotājam precīzi jānorāda šāda informācija: vārds, uzvārds, iekāpšanas kartes / lidojuma informācija, kontaktinformācija, iepriekš-pasūtījuma saņemšanas diena, laiks un izvēlētā saņemšanas vieta. Lietotājs ir atbildīgs par sniegtās informācijas pareizību.
  6. Veicot iepriekšēju pasūtīšanu, Lietotājs apliecina, ka tas ir iepazinies, saprot un piekrīt šiem Vispārīgajiem noteikumiem un apņemas tos ievērot. Lietotājs nevar veikt iepriekšēju pasūtījumu, ja tas nav iepazinies un piekritis šiem Vispārīgajiem noteikumiem.
  7. RACD patur tiesības ierobežot Tiešsaistes platformas lietošanu bez iepriekšēja paziņojuma, ja RACD uzskata, ka izmantojot Tiešsaistes platformu, Lietotājs var pārkāpt šos Vispārīgos noteikumus, censties nodarīt kaitējumu RACD, Tiešsaistes platformas darbībai vai drošībai vai trešajām personām.
  8. Pasūtījumu izpildes un Preču nodrošināšanas mērķim, RACD veic Lietotāja personas datu apstrādi. Sīkāka informācija par veikto personas datu apstrādi un Lietotāja tiesībām un pienākumiem ir ietverta Order & Collect Privātuma politikā.
  9. Preču iepriekšēja pasūtīšana un norēķinu kārtība

  10. Ja veicot Preču iepriekšēju pasūtīšanu, Lietotājs izvēlas Order & Collect pakalpojumu, šāda Lietotāja rīcība tiek kvalificēta kā Lietotāja lūgums veikt pirkumu uz vietas, Starptautiskajā lidosta “Rīga” ATU Duty Free centrālajā tirdzniecības vietā vai VIP Store. Šāda izvēle neveido saistošu apņemšanos.
  11. Pēc tam, kad Lietotājs ir noformējis iepriekšēju pasūtījumu, RACD nosūta Lietotājam e-pasta ziņojumu par iepriekšējā pasūtījuma saņemšanu. Šis ir informatīvas dabas apliecinājums un neveido pusēm saistošu pienākumu. Tādejādi, Lietotājam netiek sniegtas jebkādas garantijas par to, ka iepriekš pasūtītās Preces būs pieejamas saņemšanas vietā vai pie Lietotāja izvēlētā veikala kases.
  12. Ja Lietotājs nolemj iegādāties iepriekš pasūtītās preces izvēlētajā saņemšanas laikā un izvēlētajā saņemšanas vietā, Lietotājs veic samaksu par precēm un attiecīgi noslēdz saistošu pirkuma līgumu. Lietotājs maksā par Precēm skaidrā naudā vai ar norēķinu karti. Visas Preču cenas ir norādītas eiro un ietver piemērojamo pievienotās vērtības nodokli un citus nodokļus. Atbilstoši Muitas likumā noteiktajām prasībām, kases čekā norāda informāciju par Lietotāju, lidojuma galamērķi, iekāpšanas karti / lidojumu.
  13. RACD iespēju robežās nodrošina Preču pieejamību izvēlētajā dienā un laikā, Starptautiskajā lidostā “Rīga” ATU Duty Free centrālajā tirdzniecības vietā vai VIP Store, kas ir izvietoti pēc pasu kontroles, ar nosacījumu, ka pasūtījums ir veikts savlaicīgi, t.i.:
    1. ne vēlāk kā 24 stundas pirms Lietotāja izlidošanas laika, ja izvēlētā saņemšanas vieta ir ATU Duty Free centrālā tirdzniecības vieta; vai
    2. ne vēlāk kā 48 stundas pirms Lietotāja izlidošanas laika, ja izvēlētā saņemšanas vieta ir VIP Store.
  14. Noslēdzot saistošu Preču pirkuma līgumu, Lietotājs apņemas uzrādīt derīgu iekāpšanas karti, kas atbilst informācijai, kas tika sniegta pasūtījuma izdarīšanas brīdī. Ja informācija, ko Lietotājs norādīja pasūtījuma noformēšanas laikā neatbilst informācijai, kas tiek uzrādīta Preču pirkuma līguma noslēgšanas brīdī, RACD patur tiesības atteikt Preču nodošanu Lietotājam.
  15. RACD apņemas piemērot maksimālas pūles, lai pilnībā izpildītu Lietotāja iepriekšējo pasūtījumu, bet nevar sniegt un nesniedz jebkādas garantijas šajā sakarā. Ja iepriekš pasūtīto Preču krājumi ir beigušies vai nav pietiekami, RACD patur tiesības atteikties izpildīt iepriekšējo pasūtījumu vai piedāvāt Lietotājam daļēju pasūtījuma izpildi. Pēc iepriekšēja pasūtījuma noformēšanas, Lietotājs nevar veikt izmaiņas iepriekš–pasūtījumā.
  16. Lietotājam nav pienākuma saņemt Preces, un Lietotājs var elektroniski paziņot RACD par atteikšanos no iepriekšējā pasūtījuma. Jebkurā gadījumā, ja Lietotājs nesavāc Preces norādītajā laika posmā un neinformē RACD par izmaiņām Preču savākšanas laikā, RACD nav pienākuma nodrošināt iepriekš pasūtīto Preču pieejamību.
  17. Neatbilstošu un bojātu Preču atgriešanas tiesības

  18. Lietotājs ir tiesīgs atdot atpakaļ bojātas un neatbilstošas Preces. RACD ir pienākums novērst Preču bojājumus vai veikt neatbilstošu Preču nomaiņu, atbilstoši šajā punktā noteiktajai kārtībai un ievērojot piemērojamās Latvijas Republikas tiesību normas:
    1. Lietotājs, kurš vēlas iesniegt sūdzību par bojātām vai neatbilstošām Precēm, var iesniegt to elektroniski: ATURIXCustomerservice@atu.com.tr, atdodot atpakaļ šādas, Lietotāja ieskatā neatbilstošās Preces;
    2. Iesniedzot sūdzību, Lietotājs norāda šādu informāciju: (a) rēķina un Preču iepriekšējā pasūtījuma numurs; (b) Preču defekta apraksts, bojājuma vai trūkstošo detaļu pazīmes; (c) pierādījumi Preču neatbilstībai vai defektam, piemēram, Preču vai tā iepakojuma fotoattēli u. tml.
    3. Iesniedzot sūdzību, Lietotājam sākotnēji ir tiesības pieprasīt RACD novērst Preču neatbilstību vai veikt Preču nomaiņu pret Līguma noteikumiem atbilstošām Precēm bez maksas, izņemot gadījumus, kad šāda nomaiņa nav iespējama vai samērīga.
  19. RACD veic Lietotāja sūdzības par bojātām vai neatbilstošām precēm izskatīšanu 15 dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas. Ja pastāv pamatots iemesls, kāpēc RACD nevar sniegt Lietotājam atbildi par saņemto sūdzību noteiktajā termiņā, RACD ir pienākums nekavējoties rakstveidā informēt Lietotāju, norādot saprātīgu termiņu, kurā tiks sniegta atbilde, pamatojot šāda termiņa pagarinājuma nepieciešamību.
  20. Ja RACD pieņem lēmumu par Preču neatbilstību kvalitātes standartam, Lietotāja prasība veikt Preču remontu vai nomaiņu tiek apmierināta. RACD patur tiesības prasīt no Lietotāja bojāto Preču atdošanu.
  21. Kvalitātes garantija un atbildība

  22. Tiešsaistes platformā iepriekšējai pasūtīšanai pieejamo Preču īpašības un lietošanas instrukcija ir ietverta katrai Precei pievienotajā aprakstā. Par Preču apraksta atbilstību atbild tās ražotājs un/vai izplatītājs. Ja vien piemērojamie tiesību akti un noteikumi neparedz citu kārtību, RACD ir atbildīga par šīs informācijas pareizu sniegšanu Lietotājam.
  23. Tiešsaistes platformā redzamās Preces var nedaudz atšķirties no Lietotājam piedāvātajām Precēm, izmēru, formas un krāsas ziņā. Šādas atšķirības ir saistītas ar Preču iepriekšējai pasūtīšanai izmantoto ierīču tehniskajiem parametriem vai ir izskaidrojamas ar citām saprātīgi paredzamām atšķirībām.
  24. RACD tiesības grozīt šos Vispārīgos noteikumus

  25. RACD patur tiesības jebkurā brīdī pārskatīt un grozīt šos Vispārīgos noteikumus. Lietotājam ir saistoša Vispārīgo noteikumu versija, kas ir spēkā brīdī, kad tas lieto Tiešsaistes platformu vai veic iepriekšēju pasūtījumu, izņemot gadījumus, kad piemērojamo tiesību aktu prasības vai valsts iestāžu lēmums paredz nepieciešamību piemērot izmaiņas ar atpakaļejošu spēku.
  26. Piemērojamie tiesību akti un strīdu izskatīšana

  27. Šie Vispārīgie noteikumi ir izdoti un tulkojami saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem. Jebkādi strīdi, kas izriet no vai ir saistīti ar RACD pakalpojumu izmantošanu vai šiem Vispārīgajiem noteikumiem ir piekritīgi Latvijas Republikas tiesām. Ja Lietotājs ir uzskatāms par patērētāju, nekas no šajā punktā minētā neietekmē likumā paredzētās Lietotāja tiesības, kas ir atzītas spēkā esošajos tiesību aktos.
  28. Ierosinājumi, sūdzības un prasības

  29. Komentāru, ierosinājumu, jautājumu, sūdzību vai prasību gadījumā izmantojiet mūsu Tiešsaistes platformu, sazinieties ar mums elektroniski vai izmantojot šo Vispārīgo noteikumu 1. punktā norādīto pasta adresi. Mēs centīsimies atbildēt uz jūsu sūdzībām un prasībām pēc iespējas ātrāk, ievērojot tiesību aktos noteiktos atbilžu sniegšanas termiņus. Ja Lietotājs uzskata, ka ir pārkāptas tā tiesības, šāda sūdzība var tikt iesniegta RACD izskatīšanai ārpustiesas kārtībā.
  30. Gadījumā, ja RACD un Lietotājs nespēj atrisināt strīdu sarunu ceļā, Lietotājs ir tiesīgs iesniegt sūdzību Patērētāju strīdu risināšanas komisijā vai vērsties tiesā. RACD ar šo informē Lietotāju, ka saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (ES) Nr.524/2013, puses var izskatīt šādu strīdu ārpustiesas kārtībā, izmantojot tiešsaistes strīdu izskatīšanas platformu, kas ir pieejama šeit un SIT platformu, kas ir pieejama šeit.
  31. Saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, iestāde kas ir atbildīga par patērētāju prasību izskatīšanu ārpustiesas kārtībā ir Patērētāju tiesību aizsardzības centrs, adrese: Brīvības iela 55, Rīga, Latvija, LV-1010, interneta vietne: http://www.ptac.gov.lv.
Izvēlne